icon Tarieven

Hieronder vind je de informatie over het verkrijgen van ondersteuning bij onze dienstverlening

 

Basissupport

Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 via telefoon en/of per e-mail

De volgende zaken zijn inbegrepen bij onze diensten.

Korte technische vragen

Korte technische vragen die in enkele minuten beantwoord kunnen worden, zoals:

  • Korte vragen over het configureren van toestellen.
  • Korte vragen betreffende de juiste internetverbinding.
  • Vragen over het correct instellen van de beheeromgeving.

 

Storing of fout

  • Indien het een storing of fout van onze zijde betreft, ontvang je gratis support tot het probleem is opgelost.

Extra supportwerkzaamheden

Voor extra support geldt een uurtarief van € 88,- per uur, afgerond per 15 minuten.

Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 via telefoon en/of per e-mail en eventueel op afspraak.

Support kan bestaan uit:

 

Support op afstand

Onder support op afstand vallen de volgende zaken.

  • Ondersteuning tijdens het configureren van toestellen.
  • Uitgebreidere technische ondersteuning.

 

Support op locatie

Voor support op locatie geldt een uurtarief van €88,- per uur afgerond per 15 minuten. Er kunnen tevens reiskosten worden doorberekend. Voor support op locatie dient er een afspraak gemaakt te worden. Support op afstand kan in sommige gevallen noodzakelijk zijn en gebeurt altijd in overleg met de voice engineer.

 

Support buiten openingstijden

Infinity Connections is bij storingen 24/7 bereikbaar. Is de storing niet door toedoen van Infinity Connections ontstaan, maar is onze hulp wel gewenst, dan hanteren wij de volgende toeslagen op ons basistarief van € 88,- per uur:

Dagen en tijden Toeslagen
Werkdagen 08:30 tot 17:00 0%
Werkdagen avonden 17:00 tot 23:00 50%
Zaterdag en Zondag 09:00 tot 23:00 75%
‘s Nachts 23:00 tot 08:30 100%
Feestdagen 100%

Contactgegevens

Voor technische ondersteuning

085-2734940
td@infinityconnections.nl

Indien het een storing of fout aan onze zijde betreft, ontvang je gratis support tot het probleem is opgelost. Zit de storing in een netwerk of in VoIP apparatuur dat niet door ons geleverd is, dan proberen we je te helpen en betaal je supportkosten.